reklama

Lesk a bieda popradského hokejového fanúšika

Po piatich rokoch som bol v Poprade na hokej. Na hokej minuloročného vicemajstra s Liptovským Mikulášom. Pri pohľade na súpisku Kamzíkov zaplesá srdce nejedného fanúšika popradského hokeja, preto som sa na hokej tešil. Chcel som to porovnať s tým čo som tam zažíval, keď sa chodilo na federálnu ligu, alebo prvé roky samostatnej extraligy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Vstupenky
Zdávnej histórie viem, že na zápasy PP-LM nikdynebola veľká divácka kulisa, tak som si dal načas apred štadión som dorazil 30 minút pred začiatkomstretnutia. Otvorené boli dve predajne a na moju radosť radpred nimi bol krátky. Jediným problémom bolo, žerad sa nekrátil priamo úmerne dobe, ktorú som vňom strávil. Pri okienku som bol 5 minút po začiatkuzápasu. Zvykol som chodiť na státie, ale nechcel sombyť trápny a tak som chcel lístok niekde „kde budemdobre vidieť“. Pani sa na mňa zvláštne pozrela a povedala„Tak to vám dám Béčko“. Cenu lístkusom zistil až, keď som zaplatil – 90 Sk. Komentovať to nebudem -vicemajster s mužstvom plným hviezd, čo sa dá robiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Štadión
Zvonkana prvý pohľad žiadna zmena, no predsa jedna, a to veľkýnápis AquaCity Hokej Aréna. Pri vstupe, kde namiestoholohlavých guľatých osôb v čiernych koženkáchbol turniket som si uvedomil, ako ten čas rýchlo letí.Po príchode na tribúnu som neveril vlastnýmočiam. Pekne ten štadión obnovili – zvnútra. Novésedačky, nová VIP lóža za tmavými sklami,vymenené striedačky a trestné lavice a takmer žiadnemiesta na státie. Hlavne ta tribúna C ma trápila,strávil som tam pár zaujímavých zápasova viem, že tam sa vždy zišlo to skalné jadro popradskýchfanúšikov, ktoré viac či menej tvorilo ťažnéhokoňa pri povzbudzovaní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Návšteva
Je tonaozaj pekný štadión, len ta návštevnosť tomupríliš neodpovedá. V nedeľu prišlo 1138divákov. Hŕstka skalných(bolo ich presne 27 – počas druhej tretiny) stála v pravomvýbežku a búšila do toho o dušu, zbytok len tichosedel a nestačil sa diviť. Hráčom, vedeniu, rozhodcom a anisami sebe. Okolo som počul niekoľko krát názor, žesa dal ten čas a hlavne peniaze využiť lepšie.

Čoma ale prekvapilo úplne najviac, boli tí akobyfanúšikovia, okolo mňa sedela skupina násť ročných,ktorí viditeľne neprišli do haly sledovať hokej (ruku nasrdce po určitej chvíli, bola podľa mňa na tom podobneväčšina osadenstva). Okrem viditeľného nezáujmuo hokej a viditeľného záujmu o osoby druhéhopohlavia, alkohol a historky z predchádzajúcej noci, sasprávali akoby ich ten hokej vlastne rušil. Nuž, silnákáva za 90 Sk.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hokej
Hokejbol povedal by som zväčša podpriemerný. Chýbalami tam dravosť a rýchlosť, technicky vynikali najmäznáme mená a bolo tam aj pár mladíkov,ktorí ma prekvapili a to aj na strane Mikuláša. Ktoale vynikal celý zápas, to bol rozhodca. Pamätámsi časy, keď “sa diali veci“, ale aby rozhodca neodpískalnarazenie na mantinel zozadu a trestné strieľanie, to som uždávno nevidel. O ostatných zákrokoch nebudemradšej ani písať.
  Nazáver
Prajempopradskému hokeju len to najlepšie, žijem v zahraničía tak skoro sa na hokej znova nedostanem, ale ak by som aj mal tumožnosť, nie som si istý či by som tak urobil. Nužpopradský hokejový divák, si bude ešte musieťna lepšie časy predsa len počkať a úlohou číslojedna pre vedenie by malo byť, ako ho do haly pritiahnuť. Inak sabude prehrávať pred prázdnymi tribúnami, a toje naozaj veľmi smutné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Marián Mirilovič

Marián Mirilovič

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovák, ktorý sa narodil a žil pod Vysokými Tatrami v malom a predsa tak veľkom meste Svit. Zoznam autorových rubrík:  Česť práciSvet 2005Slováci v ČecháchIT a ľudiaKeď rozum zostane stáťNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu