reklama

To teda boli Televízne noviny ...

Jojjoj, vlastne skôr MarkízaMarkíza. Videli ste dnes(utorok) Televízne noviny? Vraj vyvážené spravodajstvo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Dnes (utorok), je ďalším Dňom vládnej krízy na Slovensku.

Nesledoval som to od začiatku a tak neviem presne o čo ide, ale vraj o zmenky. Začína to pripomínať nedávnu rozprávku Pána Grossa.

Čítal som o tom celý deň, zaujalo ma to a bol som zvedavý, aký dôvod si tí naši politici tentokrát vymysleli. Večer som si pozrel jediné slovenské Televízne noviny, ktoré si pozrieť môžem. Bohužiaľ sú to tie na TV Markíza.

Donedávna som mal túto TV rád. Vyhovovalo mi spravodajstvo, skladba programov a koniec koncov, ako som už napísal, je to jediná slovenská televízna stanica, ktorú tu mám.

Dnešné Televízne noviny ukázali v plnom svetle o čom to je. Viac ako polovica času bola venovaná obhajobe Pána Ruska. Smutné, alebo veselé?

Prečo? Prečo TV Markíza obhajuje niekoho, zvlášť keď ten niekto sa tvári, že to vôbec nepotrebuje? Aby som bol spravodlivý, časť z toho nebola obhajoba, ale útok na Ministra vnútra.

Je na mieste pripomenúť, že sa neradím medzi voličov opozície, ani KDH ani SDKU a dokonca ani SMK.

Nech už sa stane čokoľvek, televízia, či už verejná alebo súkromná, nemôže a zo zákona, myslím, ani nesmie obhajovať žiadneho politika ani politickú stranu. To, že to urobí vo chvíli, keď sa začína ďalšia vládna kríza, tentokrát spôsobená práve spomínaným politikom, je viac ako zaujímavé.

To si naozaj v spravodajstve Markízy myslia, že to nikomu nedôjde? Neboja sa o dôveru? Čo ak si zajtra, tie ich, Televízne noviny už nikto nepustí?

Už len z historických dôvodov by mali byť, pri akejkoľvek reportáži o P. Ruskovi alebo strany ANO, viac ako obozretní. Kým sa tak nestane, stále sa budú ozývať hlasy o nestrannosti spravodajstva na tejto televíznej stanici.

Myslím, že dnes to bola učebnicová ukážka toho, ako nemá vyzerať vyrovnané spravodajstvo .

Marián Mirilovič

Marián Mirilovič

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovák, ktorý sa narodil a žil pod Vysokými Tatrami v malom a predsa tak veľkom meste Svit. Zoznam autorových rubrík:  Česť práciSvet 2005Slováci v ČecháchIT a ľudiaKeď rozum zostane stáťNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu